är det inte det ena så är det de andra, och är det inte det andra så är det ju det första. Fast det kan ju vara det tredje.

Helvetet! MITT HUVE HÅLLER PÅ ATT DÖDA MIG BOKSTAVLIGT TALAT.... BLIR VÄL ATT LIGGA UPPE DENNA JÄVLA NATT OCKSÅ. FÖRBANNADE JÄVLA SKIT.
okej, förlåt. men det är inte min såkallade "vecka" .......
Kul att man fick hämtning typ HALV 10 idag.. Seriöst, kult lov.. kult! HALV 10?
ärligt..
aja, vi var å grilla jävel.. Slutade med gråtkalas.. skulle egentligen ta skotern upp till nån grillstuga. men det blev den gamla vanliga!
sedan vart de skräckis. Dock hann jag se typ 10 min,om ens det.

jajaja, sara ska typ sova hos majjj imorgon. HÄRLIGA TIDER VETTNNIIII!!!:D. hon är typ den ända som förstår min humor å allt dedär...



Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0