Skolan dö!

Nu är jag riktigt förbannad!
Jag ger fan upp att plugga, har prov imorgon och jag kan INGENTING! Att få omprov känns jävligt drygt, men nu måste det bli så..
Jag försöker verkligen att orka skolan,jag kämpar som fan! Jag är egentligen inte den som pluggar en massa till prov,osv..
Jag känner hela tiden att jag inte pallar gå på lektionerna,vill bara skolka mig igenom allt. Men jag kämpar som fan för att inte göra det. För ett år sedan sket jag totalt i allt som hade med skolan att göra,det gör jag nu också skulle man kunna säga. Men  nu försöker jag iallafall! Men när skolan BOMBAR oss med en jävla massa,så ger jag upp! åt helvete med skolan seriöst..


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0