hej trötta tråkiga jessica.............. .. .... . ...... .....

Var så trött igår när jag kom hem så jag la mig väl bara och sov direkt jag kom hem! Herregud.. Vad har hänt med mig egentligen? Jag orkar knappt göra någonting om dagarna/kvällarna osv. Visst det har bara gått 2 dagar sen "lovet" typ. Men ändå, jag är trött typ vid 10-12 somnar.. vaknar/blir väckt vid 9 snälla.. Jag har inte ställt om dygnet (så att jag är uppe tills typ 3, och sover till 12.)
Iallafall, satt och tog en funderare på vad jag ska göra idag.. Blir väl att sitta hemma. Simon kan väl säkert inte komma hit, och jag vet inte om jag orkar/kan dra dit. Jag vill vara med Sara, men hon är säkert upptagen.
Aja, får väl vara med mig själv, eller vara snäll som vanligt och vara med min hemskt snälla *hooost* brorsa..

Juste, elias sa igår; Jag tror inte att erat förhållande kommer hålla så länge till om ni fortsätter såhär..
till mig och simon. Jadu, vi "småtjaffsar" en hel del så,vet inte om jag ska hålla med kankse?


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0