blablabla jag är ett mongo. eller två eller 3. oj nu blev det en siffra med icket bokstäver.

Har as tråkigt, som vanlig då.. Jag bara sitter hemma hela tiden,kul liv mmm!
Ikväll ska jag iallafall fara och sova hos mormor och morfar. Men dom är inte hemma,så jag blir själv där! Ska faktiskt bli skönt, fast vore bättre om man hade ngn kompis där ikväll.. Men alla har väl skola imorgon! Det har jag med, men börjar 9.
Brorsan går mig på nerverna, orkar inte vara hemma mer... ..... .... ... . han har hakat upp sig också.. kul liv!

Vad ska jag säga mer? Vad ska jag göra ikväll? Klockan nio blir det väl efterlyst. Efter det så är det bigbrother.. Så ja, det blir väl en tv kväll skulle jag tro.. Lär bli en del sms med älsklingen också,och ringa han om jag har tid. Ska väl försöka orka mig på läxan också.. om jag orkar:PpppPPp Kommer ändå inte ha någonting att göra så.
Puss på er och hoppas ni får en braa kväll!


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0