Dag 1 - Presentera mig själv!

Hm,ja vad ska man säga? Jag heter Jessica Lindberg, är 14 år,15 i sommar. Bor i Umeå, på Ersboda med min pappa och i Degernäs med min mamma,låtsas pappa,min katt Nisse, och mina 2 syskon. Elias som är 7 år,och Elina som är 3 veckor. På fritiden spenderar jag tiden med kompisar,dator,osv. Försöker hinna med allting,försöker klara skolan osv.. Jag gillar att fota, fotar dock inte lika mycket nu som jag gjorde för ca 1-2 år sedan. Anledningen är väl att jag inte har någon egen systemkamera. Har en kamera,men den har väl fuckat upp sig..
Har även en underbar pojkvän,som jag spenderar ganska mycket med.
Har väl inte så mycket mer att säga.
Slänger in ett foto på mig sjäääälv.

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0