42 dagar

Trodde aldrig jag skulle göra ngn sådan här, men nu får det bli så..
Och inläggen kmr komma lite hipp som happ! (okej,vet inte om man säger så men nu får det bli så ändå..)

Dag 1 - Presentera mig själv 
Dag 2 – Varför började du blogga?
Dag 3 – Meningen bakom ditt bloggnamn 
Dag 4 - Min första kyss
Dag 5 - Mina syskon 
Dag 6 - Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv 
Dag 7 - Dagens vill ha. 
Dag 8 - Min dag 
Dag 9 - Min bästa vän 
Dag 10 - Min favvolåt
Dag 11 - Min första största kärlek
Dag 12 - Den här veckan 
Dag 13 – En bild på något eller någon som har stor inverkan på dig 
Dag 14 - Mitt favoritminne 
Dag 15 – En dålig vana du har 
Dag 16 - Min favoritfödelsedag 
Dag 17 - Detta ångrar jag 
Dag 18 – Din favoritidol och varför 
Dag 19 - Den här månaden 
Dag 20 – Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt och arg 
Dag 21 - Ett ögonblick 
Dag 22 – Ett foto på en plats du varit på 
Dag 23 - Det här får mig att må bättre 
Dag 24 - Det här får mig att gråta 
Dag 25 - En första 
Dag 26 - Mina rädslor 
Dag 27 - Min favoritplats 
Dag 28 - Det här saknar jag 
Dag 29 - Min Framtid 
Dag 30 – Ett foto på dig och din familj 
Dag 31 – Vem skulle du vilja byta liv med för en dag och varför? 
Dag 32 – Smeknamn du har och varför 
Dag 33 - Din favoriträtt?
Dag 34 – Vem/vilka har du haft ett längre förhållande med? 
Dag 35 – Mina djur
Dag 36 – Vad gör dig unik och annorlunda än alla andra? 
Dag 37 – Ett foto på någon som du skulle offra livet för
Dag 38 – Ett brev till dina föräldrar 
Dag 39 – Din favorittid på året? 
Dag 40 – Sommarens planer
Dag 41 – Ett foto på dig från förra året och ett från nu. Hur har du förändrats? 
Dag 42 - Ett sista ögonblick

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0