amagassssssh!

ammagaaawdddd jag är så jewla fjååårtissss.. smiinket är mitt liv, festar varje hellgggg och allt det dära!!! ni vet vad jag menar bitchessss<3<3<3<3..
Nej, men på riktigt.. Att kalla någon man inte känner för fjortis,osvosv.. Förstår jag inte riktigt vitsen med, då går man efter utsidan. Och det är ju lixom insidan som räknas right?
Yes, jag sminkar mig,men vem gör inte det nuförtiden lixom? jag plattar håret tills det är spikrakt,tuperar det osvosv.. Jag tar på mig mina klackar andvänder mina rosa kläder, och kör mitt eget jävla race.. Är jag fjortis då? Förstår inte vad som hänt med dagens folk.. haha, kalla mig fjortis,hora whatever u want.. döm mig efter mitt utsendee, min blogg osv.. Jag driver gärna,speciellt inför osmarta jävlar som dömmer utan att veta!


Kommentarer
- -
Postat av: sanna och wilma

Håller helt klart med!

Har själv blivit kallad för fjortis, bara för att jag har långt blond hår, plattar håret och sminkar mig. Men fjortis är inte ett utseende, utan ett beteende och ålder. Är så sjukt trött på att höra sånna kommentarer att jag är "fjortis" osv. För det är jag inte..! Förstår precis vad du menar.

Fin blogg du har! :-)

kram

2011-01-23 @ 20:39:13
URL: http://tobelieve.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0