å

Allt känns onormalt jobbigt nu,jag har irriterat upp mig själv.. känns som om jag har pms, men det har jag inte faktiskt!
jag är sur på skolan,jag är sur på tandläkarn,jag är sur på mig själv + andra, jag är sur på en grej..
jag hade tänkt vara duktig,försöka göra bort lite plugg, men nej! JAG ORKAR INTE. jag har försökt med att jag ska ge mig själv en belöning osvosv.. jag vet att jag kmr få ångest dagen före, och ångra att jag inte började i tid och allt.. det är lixom FYSIK.. och jag har typ inte varit på ngn lektion på de området,och provet är på MÅNDAG..
20/21 veckor kvar till sommarlov. 7 till sportlov (?) hoppas de går fort,fort,fort..
Nu har jag ont i huvet också för att jag bara är irriterad på allt..

Ingenting händer,vill ha ngt att se frammimot.. ja,lov.. men ngt annat....


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0