I min värld är det okey att vara mongo.

Det är måndag faktiskt, och vi är LEDIGA! Fantastiskt, vi har faktiskt långhelg det är najs!
Fast jag har typ inte gjort någonting..
Eller jo, i fredags så var jag med Simon,eller Timon då.. Och så sov jag där, till lördag då.. Sedan på lördagen så kom Sarisen till mig ju, vi är ganska knasiga. Sedan igår, då var det söndag.. Hm, då gjorde jag INGENTING. Eller jag städade faktiskt. JAG ÄR DUKTIG! Jag lovar, det var jag som städade.. Det var INTE pappa.. Jag kan faktiskt också vara duktig. jag var inte lat för en gångs skull, fast på kvällen då låg jag bara och glodde på tv. Det var faktiskt ganska mysigt att vara med mig själv en kväll/dag.. HAHAHAHAHA, FAN VAD FULT JAG LÅTER..

"I min värld är det okey att vara mongo,annars skulle jag ju inte leva.."

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0