DRÖMMEEEEEEER!

Jag sitter och kollar hus i Miami.. Haha, folk får tycka vad dom vill! Fast jag vet inte, vad jag ser som "värsta drömhuset".. Dock kommer jag bli pank om jag flyttar dit, fast jag har bestämt mig.. Jag ska få bra betyg, och skaffa mig bra utbildning osv! Jag måste bli bra på engelska, vilket jag nog aldrig kommer bli. Måste också bli bra på matte, vilket jag nog inte kommer bli heller.. Jag vill bli mäklare, okej.. man tjänar bra på det! Vill även bli typ kläddesigner,men jag kan inte rita,har inget tålamod osv.. Jag vill bli fotograf,men jag ser inte det som ett "riktigt jobb". Jag vill även jobba inom ngt med typ smink,hår osv.. har en gång i livet sagt att jag vill bli makeupartist.. Omg, vad jag babblar.. Men seriöst.. Tänk å bo i Miami?

Okej, nu tog jag typ bara en bild.. Tänk att ha en pool utanför huset, bara kunna slänga sig i när man känner för det.. Tänk en as najs uteplats där man kan chilla/festa med vännerna, shiet..vad jag drömmer..

+ en liten valp.. omg!

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0