vampyrer suger!

Har världens jävla mensvärk, hur drygat som helst! Har ju haft det hela dagen,orkade knappt fixa mig imorse så lät håret vara som det var och ba drog på mig någonting.. Har inte känt mig speciellt fin today, men jag har fan kämpat mig igenom dagen. Tycker att jag är sjukt duktig.. Har inte ens gidas (elr vad man säger) tagit ipren eller någonting..
Det gick över för ett tag,men kanske för att jag stod och spolade varmvatten på magen.. Men nu känner jag hur det verker till iallafall!

Skola idag, inget speciellt hände väl egentligen.. Jag och hasse lagomt fnittriga,som vanligt! Efter skolan blev det att vara med sebbe,dennis,viktor hanna och elias! Missade sedan sista bussen som går hem ,så då drog jag till stan och kollade skor.. Måste verkligen in och köpa några skor med klack snart.. Köpte även godis,hähä!

Aja,håller på att se vampyrer suger just nu.. Så peace!


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0