hasse är basse!

For ju iväg igår, och det slutade med att jag sov på böle..
Jag är faktiskt stolt över mig själv för igår så hoppade jag från ett tak ner i massa blomkulor typ (?) eller ja, jag tycker att det är blomkulor men jag vet inte vad dom andra tycker att det är..

Jaja, minns inte vad jag skulle berätta mer om igår..

Nu ska jag egentligen packa,men jag hittade inte det jag skulle hitta, och då gav jag typ upp! Jag minns inte ens vad det var som skulle ner, så viktigt var det ju?! Nä,men om jag minns rätt så var det faktiskt viktigt..
Men iallafall, ni kanske undrar vad människan ska packa till?
Lixom,nu är det såhär att jag har varit 2 veckor hos min far, så nu är det 2 veckor hos mor som gäller.. Sedan får jag se vad klockan blir när jag är där och om det regnar eller inte..
Om allt är okej, så kommer hasse till mig,och då ska vi vara modiga och se klart the eye, som vi började se en vacker dag men inte vågade se klart! Men vi har bestämt oss, vi är modiga! Nu kör vi!
Nej, de gör vi inte alls de, för vi har inget att köra.. Jo,fast ne!

Nu ska jag dra och dusha, peace!

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0