nu fanimej.

jag vill lyckas med någonting,bli stolt för att jag lyckas..
känslan lixom...

Jag ska glömma allting,hur svårt det än är.. Allting som har varit,ska jag bränna upp!

jag vet att du inte kan göra mig någonting längre,visst du får väl vara på "besöks grej" i umeå.. Men rör du mig då fan..

Jag vill ha en ny början, helst av allt födas på nytt och tänka efter vad jag håller på med.. tar alltid för mig skulden,vet att det inte är mitt fel.. Inte mitt fel att det var just jag,just då..

Jag vill rensa minnet, få ut allting och aldrig påminnas om de.. En liten grej,kan göra att jag påminns och det kan förstöra så mycket!

Jag ska lyckas - för jag ska fan kämpa för det nu..!


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0