jzb zvzknz tidigt OJ... DET SKULLE STÅ JAG VAKNADE TIDIGT" BRA SVERIGE


Jag vaknade tidigt idag, typ halv 9 eller typ tidigare.. Men jag somnade skit tidigt igår, var helt slut efter en sak.. Aja,ska inte gå in på det!
Idag så kommer min faster från Lycksele hit,hon ska gratta mig hehe.. Sedan ska hon och pappa äta surströmming ikväll.. Och jag ska typ äta köttbullar istället.. HAHAHAH JAG SKA ÄTA ELIAS...
Nä,men kanske beställer en pizza istället ifall jag blir sugen på det eller något..
Men den där strömming grejen luktar så sjukt äckligt och det kommer typ fasta på mig, så antingen så försvinner jag ur huset innan dom öppnar den eller så får jag väl dusha och parfymera mig och allt OM jag ska någonstans.. Är inte säkert att jag ska någonstans,men OM.. Pallar inte sitta hemma!

Kommentarer
- -
Postat av: L

anmäl dig till kvällensblogg? SISTA CHANSEN NU :D<3



åhh, din tröja är från NewYorker va?

2010-09-04 @ 19:50:58
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0