hejjjs

Jag suger verkligen på att uppdatera ibland..
Men idag vart det lite stressigt, cyklade till stan och mötte upp hanna och jag typ köpte 3 enfärgade tröjor.. eller ah,dom var till oss båda.. Vi skrev på dom! Osså köpte jag en foundation visar allt senare typ. Sedan typ drog vi till donken och käkade lite och sedan kom jonas typ..
Sedan typ cyklade vi hemmåt, eller ah.. Jag cyklade till mig,hon cyklade till sig.

Sedan skyndade jag mig att fixa mig och det dära,och sedan drog jag till böle och där var vi med typ Leo,anal (amar) , ralle,sebbe,dennis och ja massa andra..
Typ åkte moppe och massa sånt dära.. Nu sitter jag här,och har typ grymt ont i magen.. Inte mycket att göra, checkar typ facebook och sånt dära..
Aja peace!

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0