hej på dig min lilla åsna!

Igår så var jag med hanna hela kvällen,vi såg klart "The eye".. Vi hade börjat se den hos henne en gång,men blev för rädda så vi stängde av.. Men igår så vågade vi faktiskt se klart den, sedan gjorde vi "burreminerna" eller ah "aoög-minen" och typ garva sönder,vi verkligen kämpade för minen.. Oxå körde vi arga leken haha.

Idag hade vi frilufsdag på skolan,jag och elvira klarade det på typ 2 och en halv timma.. Men vi hittade alla iallafall,duktigt! Sedan drog jag hem så jag var hemma vid 1.. Och nu ikväll så har jag och hanna varit på böle och stojat! och ahhh..

Imorgon är vi lediga! Grymt skönt,ska kanske in till stan en schväng då.. Funderar på färga/tona håret,så ska väl köpa färg.. Senare på dagen blir det att vara med hannah,ska tona hennes hår mörkare då.. Och kanske tona mitt också,fast ljusare! Och sedan på kvällen så kanske jag ska sova hos hanna,och vi ska ha filmkväll med några!

Nu ska jag se film,så pusshejss.. Långt inlägg,men så blir det när man inte har bloggat ngn dag!:P

typ gammbilda!

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0