hasse is back PÅ SKOLAN, VI HAVA KUL VI HAVA SKRATTA TAJMS!

Skola idag, hasse var tillbaka! Äntligen,kul igeeeen!
Började ju första lektionen med att vi inte kunde hålla skrattet inne,så jag fick flytta ifrån henne.. Gah,annars fick jag bli utskickad! Har jag någonting mer att berätta om skoldagen?
Inget viktigt tror jag..
Iallafall,jag och Hasse drog på stan sedan.. Typ checkade skor och massa sånt! Sen drog vi på Donken ;PppPPPp

Aja, har typ fett tråk så tänkte blogga lite.. Men min blogg är tråkig,så jag blir deprimerad.. Vet inte vad jag ska skriva längre.. Några nya bilder tar jag knappt heller! Ska försöka bättra mig..

Gammal bild,vadå hade ni förväntat er ngt annat elr?

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0