ditt eget val!

Du förstod aldrig att det var dig jag älskade..
ingen annan..
Men du fick mig att börja hata dig,du vet det själv..
Det var nog det jag började göra..
Iallafall det jag ville göra..
Jag ville både glömma,och inte glömma..
Tänkte hela tiden på alla stunder med dig..
Men jag har insett att man glömmer med tiden,
Du har inget att säga nu,när du har insett..?
Ditt eget fel,för.. Du ville att jag skulle hata dig..
Det var så det verkade,nu vet jag inte..?
Är så irriterad,men samtidigt klarar jag inte av o se dig sådär..
Skulle så gärna vilja snacka med dig..

Jag försöker hela tiden sluta bry mig, försöker leva livet..
försöker glömma dig, det är inte värt..
du får tro det du vill om mig nu,jag vet sanningen..


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0