blir hemmaaa....

Blir hemma ikväll, jag orkar typ inte fara någon stans! Dessutom så har jag bestämt mig för en tidig kväll ikväll! Så fort jag är klar med allt, ska försöka satsa på 9-10.. Känner att jag behöver sova och bli riktigt utvilad för en gång skull..

Pappa säger dessutom att jag får typ inte fara någonstans om jag inte gör mina läxor,och inte är med på lektionerna och de.. jag har typ alltid ljugit om han frågat om jag har läxor.. för JAG ORKAR INTE! Jag måste väl få ha en fritid också? Nu känner jag att skolan håller på dränka mig i läxor snart..
Så får det INTE vara..

Fast ska väl vara glad att det inte är prov och de så.. Men det är hur många prov som helst planerade framöver.. Oh,help me!

Har varit på stan efter skolan iallafaall, träffade emelie o de..

Fredag imorn, det gillassss!


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0