photo in my bloggiloggigl

Okej... jag skrev att jag var sjuk igår typ (?) ändå så drog jag ut på kvällen! men jag klarade verkligen inte av att sitta inne en dag till.. Lixom gu,vad har jag gjort i helgen? jag har suttit inne med mig själv och sett film.. nejnejnej,det funkar inte! jag hoppas jag inte smittade någon igår,fast egentligen är jag inte så sjuk.. men det känns som de...
drog iallafall och var med sebbe,dennis,elias och simon! nu hade jag tänkt bjuda på lite NYA bilder för en gångs skull.. inte för att någon läser min blogg kanske...... .men ändå! jag kan sitta och titta på dom! eller jag kan dela med mig ...till vem? till mig,till ja..... nej .... nu krånglar jag bara till de...

nu ska vi se om det ens går detta..





från förra helgen,de råkade bli lite eldade grejer.. b.l.a kind,hand,byxor tydligen.. ja,fråga mig inte vad mer som blev eldat.. luktade SKIIIT hemma hos dennis senare..

haha jadu hanna.. Jag och hanna gick och köpte pizza på charlies, osså hade vi inte nog med pengar för att äta där (kostade 10 kr extra att käka där) så hanna ba; men då går vi till skolan å äter den.. jag ba;eeeh,ska vi dra till skolan å äta en pizza där? :O osså hon ba typ; aa.. jag ba; neej,då tar vi toan;) så ja.. vi skyndade oss till en toa.. kändes lite random och gå runt med en pizza, men hanna gömde den ett tag under tröjan,dock blev det för varmt.. men vi satt på toan och käkade pizzan sedan när vi var klara ba; eeeh,vars ska vi he kartongen? :O sen så hedde jag den på toalettstolen och hedde igen locket.. senare när jag skulle kolla om den var kvar,så var den inte kvar:(:(:(:


Jag å hanna stannade kvar efter idrotten å tog massa egopics, sen när vi kom in i skolan så hade det varit bugguppvisning, och vi blev skit sura för att vi hade missat det eftersom vi gärna velat se det eftersom ngra vi knr hade dansat.. vi som skulle fara på deras uppvisning å massa en gång i tiden.. rackarns bananer vad det var surt.. salt...


tog en massa osminkade egopics medans jag väntade på att morsan skulle hämta mig då jag skulle byta vecka (pappa-mamma..)


rackarns bananer,vad jag tar egobilder!
var ute och gick med min jedra brorsa idag...

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0