Utkast: Okt. 2, 2010

Det var typ en vecka sedan jag bloggade sist, har väl haft lite bloggpaus kan man säga.. Har haft helt annat för mig!
Nu är det iallafall helg,vilket som är hur skönt som helst! Igår så blev det böle,först så var jag och hanna med sebbe,viktor,dennis,jonas,simon,leo,lillen och typ dom dära.. Sen lånade vi leo´s cykel,som vi lyckades förstöra! Förlåt Leo! iallafall så drog vi och mötte upp Rasmus,och sedan var vi väl med sebb,dennis å dom i mellanåt elr ngt!

Sedan drog vi till Böles för att simon&jonas var där.. Så vi ringde sebbe och dom som sjussade dit oss på moppe!

Aja, ikväll så ska jag möta upp elias halv 7 sedan tar vi bussen mot Böle! Får se vad som händer ikväll..

haha wieeerda egobilen, sneeEE

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0