the week!

Okej, jag har bestämt mig.. Jag ska börja blogga igen, jag har ju haft så dålig uppdatering! Men skolan tar över mitt liv! Kan berätta om veckan.

Måndag - blav det skola,sedan var jag med sebbe och sen kom leo.
Tisdag - blav de väl oxå skola,sedan blav det typ ba hem tror jag.
Onsdag - skola,och sedan böle tror jag.
Torsdag - skola å sen på kvällen drog jag till stöcke och var med hanna,sebbe,dennis,viktor å krullsimon, vi satt typ och grillade å massa.. sedan sov jag i stöcke!
Fredag - var på nydala med skolan D-R-Y-G-T sedan drog jag och hanna till charlshöjd,och sedan på kvällen vart de böle!
igår lördag - blav det affärer på dagen,köpte en ny vinterjacka och sedan till middag blev det resturang-kina,fick då veta oxå att jag å brorsan ska få ett till syskon. sedan på kvällen drog jag till stöcke och var med hanna,burre,sebbe,dennis å krullsimon.. kommer kanske lite bilder från de senare!


Jag ska försöka hinna med bloggen trots skolan,kompisar å sånt.. Tänker inte radera bloggen,NEJ! Jag ska klara av att ha en blogg.

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0