lovlov i stora lass lasss

Imorgon börjar skolan igen.. Men faktiskt så är det sista veckan,sedan minsann då är det lov! DET SKA BLI BÄST...! Vi har haft så himla mycket prov och grejer nu så jag blir fullkomligt galen.. De värsta med denna vecka som kommer är att jag har 2 prov,2 redovisningar,hemkunskapsläxa,och ca 20 glosor i tyska.. Jag vet inte hur jag ska klara det, men det gäller att kämpa på .. Dock är jag ju typ sjuk,så jag vet inte om jag ska till skolan alla dagar! känns dock jobbigt att behöva ta igen allting,och sedan behöva göra alla prov när lovet är slut... JUSTE, vi har en fördjupningsuppgift tills på fredag,(om man vill lämna in den då) annars kan man lämna in den efter lovet..
Men man måste inte göra den om man inte vill,men om man vill ha mer en G i So så måste man göra den..
Jag har inte bestämt än om jag ska göra den eller inte.. Får se om de blir någon tid över..

Måste börja fundera vad jag ska göra på lovet.. Det ska vara ganska planerat,annars kmr de bli knas.. Men aja, vissa dagar få komma som dom kommer,eller vad nu svenska folket säger..
Nästa helg blir det kanske lan,och en massa.. Kanske badtunna också? hela helgen blir det isf KANSKE lan å en massa.. Sedan så ska "vi" (jag å ngra) färga dennis å sebbes hår lila..
men på veckan vet jag inte vad jag ska göra.. Ska försöka ha tid att vara med folk jag inte är med så ofta..
Jag vill vara med emelie & linnéa b.l.a  men ajaa!

Oj,vad mycket jag skriver nu..men sånt är livet när man har blogg..
Men ingen kommer orka läsa, men jag skriver av mig som det heter.. tyyp?

Vill ni veta vad jag ska göra idag?
Jag ska kanske vara med Hanna,om hon kan ta sig hit eller inte.. annars blir det IG i musik för ossss.. nämen ja.. Sen ska jag packa eftersom jag drar mig iväg till min fader ikvällll!! Sen ska jag väl försöka plugga,vilket jag INTE är bra på..


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0