jag älskar skolan så mycket,prov är det bästa som finns(L)(L)

Jag försöker plugga bort lite plugg.. Okej, hur lät det där nu..
det lät hur som helst,men jag hoppas ni fattar?
ingen kanske fattar mitt språk! Men jag fattar vad jag skriver iallafall..

Jag orkar inte förklara mig,men jag kan ursäkta mig.
Kör på axel stajl ju;)

heheh ne.. Men seriöst, jag har 2 prov denna vecka. Tyska på onsdag och HKK på fredag! Sen så har jag ju omprov i biologi,känns super kul! Och det måste jag antingen göra imorgon eller nästa måndAG! Jag vill göra bort det imorgon.. Men då måste jag plugga till det ikväll,och det känns surt eftersom jag hade tänkt plugga "bort" en hel del i tyskan! Men det vore grymt skönt att ha gjort bort biologin imorgon eftersom nästa vecka så har jag fysik och matteprov.. Och fysiken är på måndagen och det är då jag ska göra omprovet om jag inte gör det imoron.. och om jag ska göra 2 prov på samma dag kommer det bli knas för då kommer inte min hjärna bli så glad osså måste jag sitta kvar när alla slutat typ!
NÄ,JAG SKA GÖRA DET IMORGON SÅ JAG FÅR DET ÖVERSTÖKAT.. MEN DÅ MÅSTE JAG SUPER PLUGGA IDAG,ÅÅÅHHH jag ska bli en plugggis!

det där är typ jag, fast jag är ju en flicka.. fast egentligen en pojke typ! men jag ser ut så där, för jag är svag..

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0