update på påsklovet också!

Nu när jag märkte att det går att SMS-mobilblogga,så kan jag ju göra det när jag är i Stockholm, för det kommer inte bli så mycket dator-uppdatering där! Och ni skulle sakna mig allt för mycket om det inte blir någon update,haha.. Nä,men nu vet jag iallafall att jag kan sms-blogga! Och ja,det kanske blir tråkigt med bara text och inga bilder? Men jag lovar att det ska komma några få bilder också! Men eftersom att det kostar att MMS-blogga så kommer jag inte kunna göra det i varje inlägg!
Men det kommer nog att bli lite vanlig update med dator om jag tar med min laptop,och om jag har något nätverk!

Så nu vet ni,så fortsätt kika in på min blogg på påsklovet!


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0