tjatjaaa

Fick 200 kronor extra idag av pappa för att det är sportlov, Perfekt! Hade inte ens sagt någonting om mer pengar.. Ska köpa resor till busskortet imorgon hade jag tänkt!
Imorgon vill jag till stan,om jag orkar då & har någon att fara med! På kvällen vill jag dra och träffa folk.. Får se hur det blir..
Tisdag blir det iaf Linnéa på dagen, och Hannah på kvällen.. Superniceee.

Nu ska jag gå och fixa mig för sängen och sedan lägga mig i sängen med datorn och fixa en massa smågrejs innan jag somnar!


Saknar Saraaaa, och nej. Jag ser inte speciellt nice ut.. Minns inte om det var typ på morgenen och helt ofixat. Så där har ni orsaken till den där fina bilden!

Kommentarer
- -
Postat av: sara

JAG VILL VARA MED DIG NÅGON DAG:(:D

2010-03-08 @ 11:19:45
URL: http://miniby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0