Sov i lekstugan med hannah inatt!

Nu har vi äntligen sommarlov,fast än att jag inte kan fatta det så är jag så himla glad! Lär väl fatta det snart,eftersom att jag inte ska till skolan nå mer på typ 2 och ½ månader!

Igår så var det avslutning,sedan så var jag med Hannah,Jonas och Simon. Vi chillade bara först,och sedan drog vi och käkade pizza på svalan. Sedan så drog vi till en lekpark och solade! Nu har jag bränt mig rejält kan man säga!
Slutade med att vi for hem på kvällen,och sedan så sov jag och Hannah i min lekstuga!
Gick ganska bra,okej.. GANSKA! Ena problemet var att vi hade glömt att täcka för fönsterna så att det inte skulle bli så ljust,och ingen orkade typ sen?! Och så vaknade man typ minst 5 gånger.. Och jag vaknade av att jag frös som sjutton! Sedan så hann Hannah skrämma livet at mig tror jag! Jag tvärvaknade någon gång,sedan låg jag och tittade på hannha för att se om hon sov,och då öppnade hon tillslut ögonen och typ hade uppspärrade ögon! JAG SKREK!

Idag vet jag inte vad det blir,inga större planer än!


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0