Nu bju vi lagomt mycket här då!

Jag sitter på balkongen i hamocken.. Jag har ätit glass,min mage mår nog inge bra! Den mår inge bra av mjölk..
Men den har inte behövt ansträngt sig så mycket nu,för jag är snäll! Jag sitter still! Men snart kanske det blir fart och fläng!

neej,okej.. Jag gillar inte den här bilden.. Men nu kände jag att jag var tvungen, man är tvungen att bjuda på sig själv ibland! För annars är man tråkig. Och det gillar inte jag! Och nu när jag lix har hett in den här bilden så orkar jag inte sudda ut den.. Fast okej,oj.. Det var inte det där jag skulle skriva. Skulle skriva att den här bilden är ifrån Fredags, och jag har mycket kort hår och mycket fail på fixningen!

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0