helgen!

Sådärja, hemma från en "stressig" helg?

Fredag; Skola som vanligt, sedan drog jag och hannah ner på stan en sväng sedan letade vi en buss som skulle ta oss till teg/böle! Så drog vi dit och var med Jonas och Simon! Sedan blev de lite knas och hannah drog hem. Sedan minns jag inte vad vi andra gjorde, drog hem och åt och sedan drog jag tillbaka och var med jonas,simon&axel. Dock en snabbis eftersom Hannah skulle sova hos mig och jag behövde vara hemma halv 10 då hon skulle komma.

Lördag: Jag och hannah skulle försöka komma oss upp tidigt för att dra och vara med simon,jonas och dom.. vi kom iallafall iväg, och då var vi med philip,axel,simon och jonas.. (inte glömt ngn hoppas jag) iallafall så drog jag bara hem och åt och sedan tillbaka! Då vart det och vara med elias,fredrik,simon å typ ngra och vi drog och grillade! Ganska nice! slutade iallafall med att jag sov borta!

Söndag; Gjorde massa på morgonen men senare på dagen så följde elias med mig hem så jag fick fräsha upp mig lite granna.. Sedan när jag var klar for vi till böleäng och träffade jonas,simon och hannah! Kortfattat så, grillade vi på bölesholmarna lite granna.. och snackade och chillade runt!

Jag vet mycket text, dålig update! Men helgerna är stressiga, typ ända gångerna jag är hemma är då jag är hemma och äter eller typ då jag sover hemma!

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0