grill och b-skolan!;)

Kom nyss hem, i kväll så har jag varit med Elias,Jonas,Simon,Axel,Fredrik,Dennis,Dennis,Sebbe,Marko, (hoppas jag inte glömde ngn nu?) Vi var iallafall och grillade, Sebbe hade med sig korv så vi "grillade" dom.. Hähä,de blev typ korvkrig ist! osså slängde vi ba in korvarna i elden,för ingen pallade sitta och vänta tep! Självklart blev de lite annat som blev grillat också!
Lite flaskor, fast borde inte gå in på vad som blev grillat förra gången.. Haha,sjukt!

Nu när jag kom hem så åt jag lite kladdkaka som pappa och typ roggan har bakat.. Men nu har jag ont i magen,eftersom det var grädde till,och jag tål typ inte mjölk ju?!

Bild från ngn gg då vi grillade för ganska länge sen..


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0