gal1 najs kväll!

Kvällen har tillbringats (?) med Simon,Elias,Jonas,Sebbe och Marko! Började med att vi träffade ett par killar som hade tappat någon boll i vattnet, och då frågade de om vi kunde hämta den för en tjuga.. Självklart så var Marko jävligt på! Så ja, han hoppade ner i vattnet och började jaga bollen! Sedan när han kom upp med bollen, så han ba;
Jag har tappat mina skor!
Haha, jag höll fan på dö! Han simmade ju i med alla kläder och allting! Sedan så hittade han inte skorna,fast dom kom flytande senare.. Sedan satte vi oss och gjorde eld, och en massa annat kul..
Kvällen har varit underbar iaf,tack grabbar!

Nu har jag börjat inse en sak, vetfan hur ja sak göra med de men..

Ska väl kanske sova nu, eller iaf försöka.. Så jag tar mig upp ngn gg!

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0