Älska dig själv! (L)

"en sak jag började förstå var att jag kan inte älska någon annan förrän jag älskade mig själv.."
Jag fattade det inte från början, fattade inte vad felet var.. Men det låter så självklart nu, för varför älska någon annan när man inte älskar sig själv först?

" Man kan inte vara lycklig om man inte älskar sig själv..!"
Så sant, man är inte lycklig om man inte älskar sig själv.. Det går inte, det går kanske.. Men det är då långt ifrån äkta!

Allt handlar nog om att älska sig själv och kunna acceptera den man är, för gör man inte det så blir andra grejer svåra i livet!
Självkänslan är viktig, det har jag förstått! Lärarna verkar inte gilla min dååliga självkänsla iaf! Ska försöka skärpa till mig tills 8an - betyg och shiiiet!


Kommentarer
- -
Postat av: nora

sv: aha oke hihi :D

2010-07-29 @ 23:00:50
URL: http://justinbieberone.blogg.se/
Postat av: linneas

sv; inget, själv? :D

2010-07-29 @ 23:52:53
URL: http://linneagyllensten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0