Ögonskuggor

Skola imorgon,inte speciellt taggad direkt.. Det är nu stressen börjar känner jag, när jag tänker på att nu måste man kämpa i klassrum till klassrum,sal till sal..
Iallafall, har testat lite ögonskuggor. Men känner att jag måste ha nya. Gillar inte mina som jag har. Eller en från makeup store gillar jag. Men den har inte så mycket "färg". Den är ljusrosa.. Jag skulle behöva en brun,och kanske en blåaktig och kanske en till vit. Skulle bli perfect!
Sitter med en handduk över håret,har nyss dushat och när det är torrt så ska jag testa en "ny frisyr"


Detta kit skulle vara super,alla möjliga färger och nyanser..
(bild från google)

Ska måla klart naglarna nu, vi hörs kyss!


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0