Dagen

Chacha bloggen,haha nej..

Men, sitter här och gör ingenting typ, skola idag.. Började med skridskor på idrotten, haha.. Och jag kan inte ens åka. Alla fick typ hålla i mig! Och det värsta är att alla som typ sitter på lektion mot fönstret och de som går i korridoren ser en.. Vill inte veta hur jag såg ut!









Och,som vanligt så försov jag mig i morse också.. Men idag vaknade/steg jag upp klockan typ 7:03 och min buss går 7.10 Så det var ju bar att kliva upp och klä på sig och sedan kuta iväg till bussen! Ingen vacker syn, håret låg hel  konstigt,jag hade inge smink och var ofräsh! Men jag hann iallafall med bussen.

När vi hade slöjd så kom det in några människor och sa att det typ brann på skolan.. Så vi typ kutade ut i korridoren, eller ja.. Ut från slöjd salen för att se om det verkligen brann.. Men vi kände lukten,det luktade rejält! Och det kom från källaren,och där var massa rök.. Gick ner och kollade.. Sedan var det en massa i korridoren,så vi for upp till våra skåp,tog våra grejer och slutade (vi skulle ändå sluta) sedan så kom brandförsvaret och polisen osv! Hörde iallafall att polisen förhörde typ rektorn och sådära.. Oj,juste.. Har väl glömt att säga att det var rökbomber som orsakade detta!


Stannade iallafall kvar på skolan i ca 40 minuter,för jag skulle vänta på Sanna. Så då var jag med hanna,och några ett tag.. Sedan när Sanna slutade väntade vi på bussen ett tag,medans brandförsvaret sprang in och ut i korridorerna och öppnade fönsterna och sprang ner i källaren osv.. alla dörrar var typ stängda,för att inte röken skulle sprida sig.. Aja, nog med det..

 

 

När jag och Sanna satt i bussen var det några killar i 14-15 års åldern i bussen som först kastade typ snö på mig (och typ sanna?) utanför bussen då.. Och sedan började jag kasta tillbaka.. Och de skulle med i våran buss,så vi satte oss typ en bit ifrån dem.. Och sedan började det säga massa saker osv.. Sedan kastade ena killen typ godispapper på Sanna haha.. Och jag kastade tillbaka det, skit nära en tjej som satt där.. Lite väl pinsamt skulle det vara om jag råkat träffa henne..

Vet inte vad det blir ikväll, ska vara barnvakt ett tag,så jag måste vara hemma vid 22 iallafall.. Så det kanske blir någon kompis ett tag eller något. annars blir det väl bara plugg och dator och sånt! Så vi ses senare nog.. KYSS!


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0