Bärbar dator.

Justdet, pappa ringde.. Och han ska typ köpa en bärbar dator till mig i helgen! Super nice de, är hos mamma nu.. Så ska till pappa på måndag,och då hoppas jag på att jag har en splitterny dator! Har ju redan en dator, en stationär (eller hure stavas) men.. Varför inte 2? Nja, men eftersom pappa tror att min som jag har kommer gå sönder snart. Så ska jag få en ny.. Och kan ju andvända den stationära ett tag till,fast jag vill ändå få den bärbara redan.. Måste försöka rädda alla bilder,och filer ifall den går sönder!

Planer på denna,men inte bestämt än.. Men när jag ska köpa saker,så ska det gå snabbt! Så,maybe this..




Har ju sagt att det nog kommer att bli mera bloggning när jag har fått min bärbara dator,och ja.. det kommer nog att bli så! :D


Kommentarer
- -
Postat av: Sara

VI SKA LANA NÅGON NÄR DU HAR FÅTT DEN:D:D:D:D

IDAG SKA DU KOMMA TILL MIG HOPPAS JAG.

2010-01-23 @ 14:09:41
URL: http://miniby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0