Sov hos hanna<3.

Det har inte varit så mycket bloggning nu de typ 2 senaste dagarna, men jag har en liten förklaring! Jag följde med Hanna direkt efter skolan igår och sov över hos henne! När vi kom till henne blev det bara chill ett tag,gjorde ordning sängen,gick "vilse" i hennes otroligt stora hus,dator&tv,sedan efter maten så for vi ut och lekte i snön. Eller,jag hade hennes ena sko,och den andra min egen och  hon likaså. Och hennes sko är as glidig,så jag ramlade typ 499 gånger. Det gjorde ont,men hanna ramlade också. Men jag sa;
- Det gör ont för mig,men kanske inte för dig för jag har längre ner till marken.
Jag är dum ibland. Vi ramlade faktiskt på vägen också,där bilarna kör och tänk om vi hade blivit överkörda? Hanna typ gjorde kullebyttor på vägen såg det ut som? Vi gjorde massa mera ute också,men sedan gick vi in,och efter ett tag for vi på UG! Träffade lite folk,och typ pingisbordet gick sönder? (på min sida) Fast jag lovar,inte mitt fel! Danne kom och försvarade oss!

Och på kvällen så blev det lite inspelning (Hanna spelade in mig) utan att jag visste det. Jag var lite konstig,som vanligt! NI SOM KÄNNER MIG,VET HUR JAG ÄR PÅ KVÄLLEN! Sara, det är mest riktad till dig!
Jag gjorde som vanligt en låt. Jag minns inte riktigt hur den gick (jag skrev den i hannas mattebok,så ni som går i min klass kan läsa den i hannas mattebok!)

Här kommer jag, ja här kommer faktiskt Jessica. Följ med mig i min egen sagovärld,här finns både buskar och bär!  Ja, följ med mig på min sagovärld, här kan du ta del av mina magrutor och min magboll!

Okej, jag vet inte riktigt hur den gick.


Gammal bild, men jag bju!!

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0