jag vill ha lov..

Men åh, jag hade skrivit ett inlägg.. Sedan råkade jag klicka på ngt, och nu är det borta!
Nu orkar jag inte skriva om det, jag orkar inte blogga känns det som!
Jag vill sova, jag vill ha lov!
Jag orkar inte plugga, men idag har jag varit ganska duktig! Gjort klart min bokrecention, gjorde om den.. Jobbigt, suttit i flera timmar säkert! Orkar inte med tyskan,men jag vill inte ha omprov!
JAG SAKNAR LÅGSTADIET! BÄSTA TIDEN SERRIIIII.. (eller om man tänker på att man inte hade nå prov å skit då)


HAHA, OLD TIMES.. KOLLA MIN BLICK, TYP BIIIATCCHHH?!
haha.

Kommentarer
- -
Postat av: E'

Fyfan vilken bild :]

2010-03-06 @ 08:28:42
URL: http://mysweetlifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0