Jag älskar nog min skola.

Jag slutade klockan 12 idag, och jag måste säga att jag älskar min skola (nej, jag gillar INTE skolan,asså att man har massa prov och sånt) men jag borde iallafall vara glad.. Skulle jag gått kvar på min gamla skola, skulle jag nog legat död för länge sedan? Jag skulle nog inte pallat, de på min gamla skola har typ 40 läxor och prov per dag, och de har typ aldrig hål? Idag hade jag bara 2 lektioner. 3 timmars hål. och slutade 12. Hur skönt är det inte?

Imorgon börjar jag klockan 10. Har också 1 timmas hål imorgon (tror jag) och slutar klockan tio i 2 ungefär. Underbart? Oja!
På fredag har jag också sovmorgon. Till halv 10 ungefär!

Ikväll är det Andra Avenyn, och jag är sjukt glad för det. Tror dock att jag måste plugga lite,så jag får min sköna sovmorgon på fredag.


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0