PATETISKA JÄVLAR;) FU

Jag fattar inte vars världen är på väg..
Vet ni vad jag har tänkt skriva om nu? Nej, bara jag som vet.. Men ni vet om ett par sekunder om ni nu vågar läsa vidare..

Nej men ärligt nu, jag fattar inte människor nu för tiden..
Skulle jag säga att jag tycker jag själv är snygg, skulle folk bli "sura". Folk skulle skratta,kommentera; är du sjuk, fyfan urs urs urs.. osvosv..
Men,skulle jag säga att jag tycker jag själv är ful,skulle väl folk tycka att jag borde skaffa lite självkänsla..?
Folk kanske tycker att man borde hålla käften om det, kanske tycka att man är OKEJ!
Men om jag nu tycker att jag är så snygg,låt mig tycka det? låt mig inbilla det, bara det inte blir för mycket.. låt mig driva om det, ta det med en nypa salt! folket är för löjliga nu för tiden fifan!

Jag minns när jag la ut en bild på mig själv för några månader sedan, och skrev; åååh, jag är så jävla snygg pussss<3 sedan fick jag en hel jävla bok med text.. (ironi då,..) men aja! för det första vill jag säga, att jag höll nog på dö av skratt av kommentaren! Den som kommenterade var verkligen sur, allvarligt jävla sur! när jag dock fick en massa kommentarer från random anonyma att jag borde tagga ner med självförtroendet började jag undra,vad vill dom få ut av detta?
jag drev,och jag var inte ett dugg seriös.. det var därför jag skrattade! jag ville se hur folket reagerade..

JAG ÄGER ER, SÅ DREEEEAM ON BIATCHES! F.U

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0