skolan idag..

Idag började jag skolan,som många andra kanske gjorde? Började vid 1,och fick sluta tjugo över 2 typ! Och då blev det Charlies med hanna och elias! Och sedan ICA,för jag skulle handla åt morsan.. Sedan mötte vi Ludde,sylvia och Joannah och några så vi stod väl å snacka med dom ett tag

Vi fick våra scheman idag, de som jag varit så nyfiken att se.. Jag vet inte om jag kan säga att jag är nöjd eller missnöjd! Vi börjar 8 varje dag utom fredagar,och tidigaste dagen är fredagar - 14:40!
Sedan så blir det väl lite hål här och där,får man hoppas på!

Imorgon blir det minigolf på Hedlunda,får se hur jag ska ta mig dit..
Och onsdag blir det kanske chill! Aja, den dagen får jag väl skriva om senare.. Känner att detta blir ganska långt!

Nu ska jag springa och se på roomraiders,som börjar om 5 minuter! Sedan blir det väl ut i garaget och boxas,sedan ta en dush! Sedan kanske se film om de inte är nå bra på MTV! Men de äre väl säkert!
Puss och smek på er!


Haha, jag var bara tvungen att printa detta..



OMG, nu har nog room raiders börjat,hejs!


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0