Låångt inlägg!

Jag vet inte varför men jag har verkligen inte haft någon blogglust på sistonde! Ibland känns det bara som om jag vill njuta av den sista ledigheten,och ibland som om jag bara vill blogga så fingrarna glöder.. Men lixom,när jag lix sitter och ska blogga.. Lixom,heey? Vad var det jag skulle skriva?!

För någon vecka sedan hade jag mycket idéer om vad jag skulle blogga om.. Men när jag lix skulle blogga så gick det lixom inte! Åh,jag vill lixom göra om hela bloggen..
JAG VILL HA EN FIN BLOGG FÖR ATT KUNAN KÄNNA ATT JAG VILL BLOGGA!

Jag vill lixom blogga om allt.. Vardagen, - och det som jag är intresserad av (om man ska säga det så).. Men hey,det är så kul att kolla tillbaka vad man gjorde förr..! Nu har jag bestämt mig.. Jag ska kolla bak i tiden!

Nu sitter jag här och klockan har rullat iväg,skulle enentligen till Hanna idag.. Men självklart skulle jag behöva vara barnvakt i en evighet! Trodde det bara skulle var någon timma eller så,NEJ.. Då vart det typ 3 timmar!
KUUUUUL!

Jag vill till stan ikväll,men det vet jag inte om jag pallar.. ÅÅÅÅH! Förra sommaren, shiet.. Det var nog då jag var så taggad på göra allt möjligt, mitt flumm allting.. JAG SAKNAR DET!

Nu är jag så tråkig.. Jag bara ligger i min säng hela dagarna och är lat.. (KÄNNS DET SOM!)
Nej, inte riktigt! Men jag är verkligen inte lika taggad!


Okej, långt inlägg, förstår om ni inte orkade läsa.. Men jag kände bara för att skriva detta nu.. En liten förklaring varför jag inte bloggat så mycket på sistonde! JAG ORKAR INGENTING LÄNGRE!

Nej, jag ska bannemej rycka upp mig!



Åhhh.. Jag  har fått så mycket finnar.. Fy skämms!

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0