Drömmen/planen är ju att bli 9 -barns mamma!

Så nu har alla gäster farit, ojoj.. Har haft ungar som varit på mitt rum och jag har fått frågan;
- Vad är det där? Vars ska man ha det där?
Den frågan har jag fått minst 7 tusen gånger.. Dom har kollat igenom smink,och massa sånna där grejer.. Så ja,jag hade väl några lager brunpuder nyss, har dock försökt tvättat bort det mesta..
Mitt rum är ju lagomt stökigt just nu,men har fixat till i sängen iallafall så jag kan sova i den! Blir nog att sova snart,alla som var här ikväll kommer på lunch imorgon klockan 11 så måste försöka vara vaken då! För klockan 1 drar det nog iväg till Haga!
Märkte nyss att jag hade olika örhängen i öronen,en busunge som stoppat i de..
Aja, jag är så duktig på passa barn.. Planen/drömmen är ju att bli 9-barns mamma minst!

Mina ungar ska heta; Rosa 1,rosa 2,rosa 3,rosa 4,pink,pinkie,pinkan,pinkpink,och rosa 5

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0