Digestive och glass!

Har just borstat tänderna,och när jag står där framför spegeln kommer jag på att jag inte har tagit bort sminket! Åh,typiskt! Det är typ de drygaste jag vet som man kan göra när man helst av allt bara vill lägga sig ner i sängen och ta det lugnt,typ när man är trött?! 
Aja,då är det bara att gå och ta bort det så jag inte glömmer det..

Btw; Ser ni vad tidigt jag är påväg isäng? Klockan är före 10,dock kommer jag väl somna om 2-3 timmar! La mig efter 9 igår,(tror jag?) dock blev klockan väl 12 förens man väl la sig ner och försökte sova på riktigt! Bestämde mig för att se film,som visade sig inte vara så bra så det fortsatte till videoklipp på nätet,sedan mobilen osv..

Juste, kanske borde visa min fina "cheescake" som jag snörde ihop!?

Glass täckt med krossade digistive! Haha mums!
Dock lite mycket digestive kanske?
Men det är verkligen super gott!
Verkligen ett tips!

Kommentarer
- -
Postat av: Jouline

Det lät gott, ska jag allt testa någon gång :)

2010-08-29 @ 23:35:49
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0