Barnvakt!

Just nu är jag barnvakt åt 5 ungar.. Just nu är det ganska lungt,eftersom jag har satt på en film! Men då vi kom in så var det ett jvla liv! Busiga ungar kan jag ju bara säga, så jag hoppas att dom blir trötta så att dom inte orkar hålla på skrika!
Kan ju bara säga att det här kommer kosta för föreldrarna,haha..
Dom andra festar!

Yeye, tur att jag är snäll och sitter barnvakt istället! Har ju iallafall fått massa dricka,och typ 5 godispåsar och 2 chipspåsar! Fast jag känner inte för att trycka i mig massa nu. Får väl spara tills någon annan gång,om inte ungarna blir helt flamsiga så då får jag muta dom med godis och dricka!
Jag har varnat dom att jag kan bli grym,så dom får passa sig jäkligt noga!

sämst bild,men bry! Lixom det var mörkt och shiiiiet..

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0