Stan idag!

Vi gick ju från 8:30 - 12:00 idag! Vi hade typ någon "behandla alla lika","vi alla är olika" någonting -dag..
Jag tänke ba; eeh, vadå behandla alla lika? det går ju inte!

Aja iallafall,efter skolan så drog jag på stan med Felicia,och vi chillade bara runt först typ donken och massa och sedan väntade vi på Emma och typ Moa! Sedan typ en halv timma innan jag skulle fara träffade jag Emelie också en snabbis och höll på missa bussen!

Och ja, nu försöker jag att packa.. Eller vadå försöker? Jag försöker inte ens.. Men mamma sa åt mig för några timmar sedan att packa! Och så drar vi en timma tidigare än tänkt imorgon.. Fast det blir nog 5 timmar senare,om jag känner min familj rätt!


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0