Ska snart fixa mig och packa!

Sitter här och drar fingrarna genom håret, det har blivit sjukt mjukt efter färgningen igår! Men dock blev det inte stor skillnad,vet inte om någon kommer märka något! TYPISKT!

Ska iallafall snart fixa mig,och packa! För jag ska dra till pappa och sedan så drar jag nog ner på stan och träffar Emelie (?). Får se om hon kunde komma eller inte!

Ikväll blir det att packa,eftersom imorgon far jag! Till Stockholm asså, så jag tar med mig datorn vet dock inte om jag kommer ha något nätverk men man kan ju alltid försöka hitta ngt!


bild från i fredags morgon..

Kommentarer
- -
Postat av: biaancaa

snygga solglasögon !:)

2010-04-05 @ 12:42:24
URL: http://nstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0