Dagens shopping!


Dagens shopping.. Btw; Jeansleggingsen ser typ lila ut men dem är ljusblå.. I promise you!;)

Jeanslegginsen & Tröjan är nytt för idag..
For på stan en sväng, och när jag satt i bussen började jag fundera om jag verkligen hade dragit ur kontakten till min plattång. Gissa om jag blev orolig? Kan man säga.. Men jag sprang ändå och köpte tröjan.. Sedan tog jag första bästa buss hem och kolla om lägenheten stod och brann.. Men nej, jag hade dragit ur den. Men jag var inte klar på affärerna så jag tog bussen hit en liten bit från mig och köpte dessa jeansleggings! Och imorgon ska jag köpa 2 par skor tror jag, och en sak till håret..

Kommentarer
- -
Postat av: Anonym

tack för att du kikade in på min blogg. :)

Over and out tröjan är köpt på Gina Tricot, 249 kr.



kram

2009-12-29 @ 16:20:55
URL: http://dotteremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0