Ansikts/kropps produkter

Det var en läsare från min gamla blogg,som ville att jag skulle lägga upp produkter jag andvänder när jag fixar mig, och parfymer osv! Självklart kan jag det..


1. Garnier  make-up remover - Smink borttagning, och då förstår ni väl vad jag andvänder den till..?
2. Garnier ansiktsvatten - Den andvänder jag morgon och kväll. Den gör huden friskare, avlägsnar de sista orenheterna efter du tvättat bort ditt smink.
3. ACO Acnelösning - Denna flaska är verkligen super bra.. Förr när jag hade ganska mycket acne.. mellan ögonbrynen som så duttade jag på detta och, det gick bort efter ett tag. Andvänder den också ibland innan jag sminkar mig så blir det inte lika lätt att få finnar..
4. Visibly clear - Denna produkt är verkligen super bra.. Den kan man ha som både ansiktsmask och ansiktstvätt morgon och kväll. Den hjälper till att förhindra finnar och avlägsnar orenheter. Mycket bra produkt fastän jag inte andvänt den så länge.. Har hört att det är många som är nöjd med den.
5. Clearasil - Denna produkt har jag egentligen inte förstått så mycket av..  Den ska göra renare hud hela dagen,varje dag.. Tycker den känns jätte konstig att smörja in sig med och har därför knappt andvänt den.
6. JASMINE Body wash - Denna tycker jag är ganska bra, eftersom den tar bort rester och smuts från ansiktet i


Kommentarer
- -
Postat av: ronja

Svar: Concelern från makeupstore funkar jätte bra! :)

2009-12-30 @ 22:41:12
URL: http://ronjastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0