Var positiv!

Ibland inser jag hur jäkla idiotiskt jag tänker/har tänkt. Jag tänker/tänkt att "jag lyckas ändå inte så.." eller "jag kan inte". Men om man bara säger så hela tiden,så är det ju klart att man inte lyckas,eller kan. Försöker man ens? Man tar för givet att man inte kan,utan att ens försöka. Hur ska det gå senare i livet om man tänker,nej.. Jag lyckas inte. Om man ska söka jobb t.e.x och man tänker att man ändå inte lyckas,man får ändå inte jobb. Eller nej,man lyckas inte med ekonomin. Människor har svårt att vara positiva,att lita på sig själv. ALLA människor har drömmar,någonting man vill. Något litet eller stort. Men man ger upp,för man "lyckas ändå inte".

Det är väl klart som fan att man inte lyckas när man har den inställningen. FÖRSÖK för tusan! Utmana dig själv,det går bättre än att tänka negativt. Bort med allt negativt nu,ska man lyckas måste man vara positiv!


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0