nämen hej betapet

Igår morse väktes jag av att hanna ringde och sa något, hann inte fatta vad hon sa innan hon la på.. Men fick ett sms; Nu kommer vi.. Jag fattade inte vilka "vi" var? Men det var Sebbe,hanna och dennis. Jag lov och sov,hade inte städat mitt rum eller någonting. Så jag fick panik! En kvart senare kom det 2 moppar med dessa ungar.. Helt ofixad gick jag ut och försökte få dom att chilla men.. Släppte in dom tillslut, och sedan efter någon timme kanske så drog vi oss till Röbäck och köpte pizza. Smart som jag är tog jag inga hanskar när jag skulle åka moppe. Så mina händer mådde inte så jätte bra.
När vi hade käkat pizza,så bestämde vi oss för att fara till stöcke! Såg massa film,var ute med skotern osv.. Sedan kom min älskling också dit! Jag for vid halv 8,för att sara skulle komma vid 8 tiden. Hon sov här,och nu sitter vi med varsin dator och spelar betapet mot varandra plus någon annan..


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0